COVID19

COVID19 – zasady bezpieczeństwa w Hotelu Abidar – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu hotelu

 RECEPCJA:

  • obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w toaletach, na półpiętrach
  • po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
  • recepcjonista obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych
  • recepcja pracuje w systemie zmianowym
  • sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
  • pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki
  • przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( ewentualnie rodzina 2 plus 2)
  • aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem

 

POKOJE I CZĘŚCI PUBLICZNE:

  • w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie
  • wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju
  • informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy
  • w przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
  • części wspólne - korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji

 

GASTRONOMIA:

  • śniadania, w przypadku gdy ilość Gości na obiekcie będzie niższa niż 10, będą wydawane w jadalni z zachowaniem minimum 2 m odległości między osobami spożywającymi posiłek; powyżej 10 osób na obiekcie śniadania serwowane będą w dwóch turach (od 8:30 do 9:00 oraz od 9:15 do 9:45)
  • przed wejściem do jadalni Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest w widocznym miejscu
  • dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
  • kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco
  • bieżąca dezynfekcja stolików po konsumpcji przez Gościa
  • podanie Gościom wcześniej zdezynfekowanych sztućców

 

Sprzątamy nasz hotel, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym Gościom

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci Twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!